trasdocka

vad är meningen, med allt.

Snart lägger jag nog ner bloggen också.. det känns meningslöst och jag har varken tid, lust eller energi att lägga på bloggen. jag kan inte ens skriva ner mina tankar längre då det är alldeles för många som läser min blogg av helt fel anledning men det blir väl så när jag i stort sett haft samma blogg i 2 ½ år.

kanske startar en ny, kanske skiter i det också.


det sista jag vill skriva är riktat till några av mina närmsta och ni vet nog vilka ni är. jag är trött på att behöva be folk att finnas där, berätta när de är behövda och ge anledningar till varför saker ibland blir som de blir. jag är så sjukt trött på allt nu men jag har försökt , trots att allt runtomkring mig faller samman och jag helst av allt skulle vilja lägga mig ner och dö. jag gav det ett sista försök och nu är det upp till er. jag ger upp. på riktigt den här gången. det är nog ingen av er som förstår egentligen och trots att ni ibland försöker finnas där när det är som värst borde ni nog kanske inse att ni är en av de bidragande orsakerna. 
jag är trött på att klandras för allting och önskar bara att ni såg mig, förstod mig och genomskådade den falska fasad jag ständigt gömmer mig under.

Kommentarer
Postat av: n

jag har sett dig i många år, försökt att förstå i många år. om jag inkluderas i dom som är en av de bidragande faktorerna kan jag inte förstå det. men jag hoppas att alla du förväntar det av gör det du begär av dom.

2010-03-18 @ 14:52:51
Postat av: emelie

du och jag i helgen. Godis för din del, ehhh grönskaer för min. filmmys! du har tyvär inget val, utan det blir bara så<3

2010-03-18 @ 17:59:18
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jobbigt :/ Låter som att du behöver prata med någon..

2010-03-21 @ 00:01:28
URL: http://evvvelina.blogg.se/
Postat av: Carina

Det kan inte göra annat än vända!

2010-03-21 @ 02:57:50
URL: http://justcontinue.blogg.se/
Postat av: Carina

känner igen det du skrev längre ner, om männiksor som bara förändras bara så där, hokos pokos.. Sånt är inte kul :/ Kram

2010-03-21 @ 02:59:17
URL: http://justcontinue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0