fuck off



Åååååh, jag blir så trött på människor.. falska jävla attention whore's som gärna pratar om allt och alla med alla som orkar lyssna. ska bli skönt att ta stundenten, slippa dessa människor och bara kunna dra härifrån. uhu

Idag har jag suttit med näsan i matteboken större delen av kvällen men min hjärna vill inte idag så jag ger upp nu och hoppas att det går bättre imorgon! Matte C är inte direkt mitt starka ämne. men det får gå! idag är jag inne på andra dagen i mitt nya nyttiga liv och jag har insett att det är tur för mig att jag faktiskt gillar grönsaker, varma koppen och knäckebröd med tanke på att det är nästan det enda jag äter här hemma nuförtiden. duktiga jag.

jahaja, nu blir det mys med my love.


lather bitches!

Kommentarer
Postat av: emelie

whooooo? :/ <3

2010-03-09 @ 22:23:54
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0