roadtrip

just nu sitter jag och myser i jakobs fina tröja, pigg som en.. loppa? uhu, i dont know.

kvällen började med att nina och jag bestämde oss för att ta en liten roadtrip till våran kära vän Jakob som befann sig alldeles själv på ett hotellrum i Jönköping och höll på att dö av uttråkning. det började med att jag fick hjärnsläpp och inte kunde få upp tanklocket och att vi satt i minst 20 minuter för att få GPS:en att funka men han ville inte som vi. duktiga som vi är lyckades vi hitta ändå och när vi lagom skulle svänga av till jönköping lyckades nina äntligen få igång GPS:en, bättre sent än aldrig liksom. kvällen blev riktigt lyckad och det var längesen jag hade så roligt.. kommer förmodligen ha träningsvärk i magen imorgon, av allt skratt. vi är verkligen järngänget.


(den enda bilden jag hann ta innan min kamera strejkade)

tillslut så kidnappade jag och nina med oss jakob hem igen och nu 9 timmar senare, sitter jag här och är inte ett dugg trött. på vägen hem svängde jag förbi min man och kramade om honom och just nu önskar jag att han vore här. jag tycker inte om att sova ensam.

miss you love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0