just silence

jaha, nu är det femte gången jag sitter med hårfärg och håller tummarna för att mitt hår ska bli mindre likt en katastrof. jävla röda färg som aldrig vill försvinna.. men jaja, än så länge ser det bra ut.






mina ord förlorar sin mening, världen framför mig försvinner och jag tappar bort mig själv i mitt egna mörker. de känslor och tankar som döljer sig inuti går inte att beskriva och jag är rädd för att andra ska se det mörker som ständigt omger mig, kväver mig. de skulle ändå aldrig kunna förstå. jag valde att stanna. jag valde att glömma den värld ni andra tillhör och är sedan flera år tillbaka förlorad..
för mig är det bara en lång och tyst väntan.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är med i månadens blogg, om du röstar på mig får du en länkning :D

(länken till bloggen finns i mitt inlägg)

2010-01-23 @ 18:42:14
URL: http://maaajjiiin.blogg.se/
Postat av: Malin

varför varför varför färga bort redhead? rött som är så fint och du som var så enormt vacker i det!! (inte för att du är ful i blont dock)



svar; men åh, nu blev jag sugen på tacopaj din elaking! PAJ PAJ PAJ <3 gud, vad skulle man göra utan det? paj och te är guds gåva till mänskligheten.



eh, det är väl inte så otroligt jättebra just nu. det är läskigt hur lätt och snabbt ens tankeverksamhet ändras.. det märks så otroligt snabbt.

hur är det själv kära du? <3

2010-01-24 @ 17:19:10
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: sofie

sv: hahah hur kmr det sig att du blivit en zombie? haha jadu, vart har jag hållt hus? ingen anning, inte orkat med bloggandet bara..som det kan bli ibland:P men det är helt okej här iaf:)

vad gör du om dagarna då? :)

2010-01-25 @ 21:34:54
URL: http://foreverisnotlongenough.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0