tear my heart open

Nätterna är hemska nuförtiden, nu igen. Tankar, funderingar, minnen och känslor orsakar ett kaos inom mig som tar evigheter att reda ut och det är det jag tvingas försöka göra varje natt men mina försök leder aldrig till någon förbättring och jag börjar bli trött på att aldrig få sova. jag har ingen energi. jag börjar tappa det lilla hoppet om att det finns ett ljus i slutet av tunneln och samtidigt verkar vägen dit bara bli längre i takt med att det mesta i mitt liv rasar sönder och samman. jag är rädd.


scars are souvenirs you never lose
the past is never far




Kommentarer
Postat av: e

you can do it <3

2010-02-27 @ 17:35:37
Postat av: sofie

usch, hoppas allt blir bättre snart gumman! har själv också hamnat i en hemsk svaka där allting just nu känns tomt, mörkt och hopplöst. det mesta går fel och man vill bara gömma sig tills allting blir bra igen

2010-02-28 @ 17:03:30
URL: http://thenoteboook.blogg.se/
Postat av: sofie

ja men precis, att man inte är ensam om att känna så liksom..dock tror jag väldigt många går igenom sånna här perioder, antar att det har nått med livets mening att göra..vare sig man vill lr inte, Men som sagt, hoppas på ljusare tider nu helt enkelt. Får göra det bästa av situationen, vi klarar det :)

aww, tack babe, känns bra att vara tillbaka :) hahah

2010-02-28 @ 19:26:43
URL: http://thenoteboook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0