always trying, always failing


Don't focus on my weakness because no matter how hard I try, I can't be perfect.


Idag blev inte alls som jag hade tänkt mig eller hoppats på. Men som tur är har jag en underbar pojkvän som kom och räddade mig, torkade mina tårar, pussade mig på pannan och gav mig en Ben&Jerry's. I'm lucky, iallafall i vissa avseenden.


Nu funderar jag på hur jag ska lyckas somna och orka komma upp imorgonbitti.. uhu. Dagen kommer vara fullspäckad och med tanke på att vi ska fira världens bästa nina råder det inga tvivel om att det kommer bli en riktigt lyckad dag/kväll/natt. greaaaat!

GRATTIS NINA PÅ 19ÅRS DAGEEN!!! du är världens bästa och vi kommer göra din födelsedag minst lika bra, ihihi. jag älskar dig <3<3<3
 
och GRATTIS EMMA PÅ 19ÅRS DAGEN! <3

Kommentarer
Postat av: Kalle

jag tänker alltid på tom & jerry när jag hör den där glassen hehe!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0