katastrof

jag tror inte att jag någonsin blivit så förnedrad förut. det gjorde ont och gör fortfarande.

kvällen igår som började så bra resulterade minst sagt i katastrof. det blev bråk, gråt, desperata försök att komma hem efter att ha blivit övergivna, ännu mer gråt, taxitur på 500 kr och självklart ännu mer gråt tills jag äntligen lyckades somna gott med 2 underbara flickor. tack vare dem överlevde jag natten iallafall.

men however, kvällen handlade om nina och jag hoppas du fick en bra födelsedag älskliiiing! <3

(bilder kommer snart, om kameran överlevde smällen igår dvs.)

Kommentarer
Postat av: n

jag hade det bra i princip hela tiden.

och de där två underbara flickorna du skriver om - de kommer alltid finnas där för dig.

2010-02-25 @ 17:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0