i give up

imorse gick jag upp tidigare än på länge och trots att vi var ute i god tid höll jag på att bli försenad till arbetsintervjun.. först körde vi fast med bilen och var tvungen att låna en annan och sen var det nästintill snöstorm ute och då är sveriges befolkning världens sämsta bilförare. vi låg i 60 km/h på motorvägen och var framme en minut i. snacka om tajming.

vi stannade i kumla och hämtade min vovve innan vi åkte hem igen och då spenderade vi över en timme med att försöka gräva fram bilen, dock utan framgång. blöta, kalla och trötta gav vi upp och gick in och åt frukost istället.. och resten av dagen tänker jag inte göra någonting.


jag saknar mitt röööda hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0