gott och blandat

trots allt skit som varit så blev helgen riktigt lyckad.. fest hos oss i fredags, myskväll i lördags och en lugn dag idag. men jag känner mig fortfarande riktigt dålig så funderar på att vara hemma imorgon och försöka friskna till ordentligt.






jag älskar de tillfällen då jag får se er lyckliga och helt bekymmerslösa.
i lördags verkade min älskade lilla mamma gladare än på länge och hennes skratt värmde inombord. och jag var pappas lilla flicka igen och det kändes lika bra som det gjorde för flera flera år sen, när jag var liten. vi dansade, han snurrade mig i luften och kramade om mig sådär mysigt som bara en pappa kan och det kändes så skönt att få vara hans "lilla skitunge" igen.
jag önskar jag kunde sota igen spåren efter den mörka perioden i mitt liv, trolla bort allt ont jag orsakat dom.. jag önskar jag slapp ha det på mitt samvete.
jag önskar att jag alltid varit den perfekta dottern jag en gång var.



helgens bästa: min stooora hemlis! <3

Kommentarer
Postat av: nina

Du har alltid varit en underbar människa och det innebär också en bra dotter, en bra syster och en FANTASTISK vän. Och nu också en bra flickvän. Tro aldrig att du behöver ha ett tungt samvete pga det som har hänt. Vissa saker kan man inte styra över.



Btw; nästa gång ni har fest kommer jag dit slipper ni mig minsann inte :D

2009-09-07 @ 09:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0