busy woman

dagen började med prov som inte gick alltför bra och resten av dagen flöt på tills sista lektionen som kändes som en evighet. ingen i klassen orkade bry sig om vad våran lärare egentligen snackade om så vi ägnade oss åt att skicka spamm sms, kasta pappersbollar och vara allmänt oseriösa. me like. dagens stora samtalsämne idag var fredagskvällen och jag fick höra en hel del jag inte hade någon aning om.. uhuu

det har varit fullt upp hela dagen idag och jag är förvånad över att jag inte däckat än, har nog aldrig varit såhär trött i hela mitt liv. anmälde mig nyss till högskoleprovet den 24e oktober och ska snart dricka upp mitt te och bege mig ut i natten med daizy i koppel och nina som sällskap. sen ska jag sooova.

jag har en till hemlis nu också. tummen upp!


dagens bästa: emelie och jag. kan det bli bättre liksom?


Kommentarer
Postat av: Anonym

ge mig

2009-09-15 @ 22:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0