jag vill vara perfekt

Jag vet att jag har höga krav på mig själv, kanske för höga ibland.. men saken är den att jag vet att jag kan och när jag väl bestämt mig för någonting ger jag inte upp. därför har jag svårt att acceptera ett misslyckande. hela min värld krossas om jag inte når upp till de mål jag har. idag var en sån dag. mina betyg är det enda jag kunnat vara riktigt stolt över men den känslan börjar blekna bort..

jaja, det är bara att ta nya tag inför nationella i matte b på tisdag. i'll die.
sen väntar spanska kursprov, stort svenska prov, körkort osvosv. uhu

however, haft det underbart med my love och jag är världens lyckligaste igen :$
på lördag kommer mina tjejor hem till mig, mycket efterlängtat kan jag lova!


Kommentarer
Postat av: E

can't wait <3

2009-05-08 @ 17:07:35
Postat av: Anonym

det är otroligt jobbigt med alla krav man sätter på sej själv. alla krav man tvingas bära omrking med. i huvudet, i hjärtat.



men jag tycker alla är perfekta. jag tycker du är perfekt!



och tack. tusen tack!



hjärta.

2009-05-09 @ 10:31:51
URL: http://tvillingsjal.blogg.se/
Postat av: Anonym

"jag vet jag har höga krav på mig själv" blablabla snacket? Hur många gånger har du inte sagt just det där? fan cp.. sluta va en jävla repeater.

2009-05-09 @ 18:20:48
Postat av: Anonym

du är saknad, borde ses oftare :)

2009-05-09 @ 20:43:39
URL: http://emmmaasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0