manic monday

mitt rum ser ut som en enda stor röra. jag var nämligen pigg igårnatt och fick för mig att rensa garderoben.. jag bar ut alla kläder och la de på golvet i mitt rum och mycket längre än så har jag inte kommit än.

idag följde jag med min mammi till marieberg där vi handlade massor inför hennes resa till gran canaria. jag försökte att inte visa hur avundsjuk jag egentligen är! själv hittade jag ett par chinos, svarta pumps och ett linne.. och imgorgon ska jag och E till örebro och förhoppningsvis kommer jag hem med ett par chinos till och några långa linnen. det var längesen jag handlade kläder så det känns riktigt skönt, synd bara att min lilla plånbok blir ännu tunnare.



uhu


Kommentarer
Postat av: Liene

sv jag tycker ocks samma och att Rachel är snyggare:)

2009-03-17 @ 06:38:52
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0