allt och ingenting

Man lär sig alltid något nytt. idag insåg jag att man aldrig ska längta massor efter något/någon, för chansen att planerna ändras är stora och då känns allting katastrofalt.

gårdagen blev iallafall lyckad, party med min twin och massa roligt folk.
(bilder kommer senare om jag får tid över)


snart kommer min mammi hem från gran canaria, har faktiskt saknat henne lite så det ska bli skönt. sen ska jag iväg till N, my best och kolla film med henne och H.. men innan det ska jag städa. dags att sätta igång nu faktiskt. uhuhuh


Kommentarer
Postat av: N

ditt sällskap är alltid det bästa

2009-03-29 @ 17:00:22
Postat av: Erik Keding

Det är okej att säga att man har saknat sin mamma... lite i alla fall!

2009-03-29 @ 20:04:44
URL: http://karatehummer.se/erik

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0