tomrum

Just precis nu upptäckte jag att min kalender har blivit tråkig och ensam.. det brukade stå: chrille ♥50 (tex.) längst upp på nästan varje sida. jag har försökt håll räkning på hur många gånger vi träffats och det blev svårare att svårare eftersom vi sågs allt oftare men nu är det jätteenkelt, nu när jag inte kan skriva alls. senaste gången jag skrev var i måndags, chrille ♥98 och det kommer dröja ännu en vecka innan jag får kluddra dit hans namn och nummer 99, kanske tom 100 och 101.
jag älskar att bläddra i de sidorna och se hur antalet gånger bara ökar och ökar.. jag älskar honom och hatar att det är som det är.



Kommentarer
Postat av: Twin

POOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRR!

Babe, vi kanske hinner ses en stund imorron innan du ska på bio`? <333

2009-01-16 @ 21:16:31
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0