jag vill inte vara din reserv



J
ag har haft ganska mycket tid för mig själv de senaste dagarna och 90 % av tiden har nog min hjärna gått på högvarv.. men jag behövde det nog, lite tid till att rensa hjärnan lite. jag har beslutat mig för att lägga ner mer tid och energi på skolan för jag skulle aldrig förlåta mig själv om jag inte kom dit jag ville i livet pga att jag inte gjorde fullt så bra ifrån mig som jag skulle kunna ha gjort. dessutom ska jag sluta svansa runt, sluta vara den som fixar och försöker för det har jag varit i så många år nu.. det är nog dags att andra får ta mer ansvar, att de får svansa efter mig.

sen ska jag försöka överleva första helgen utan pojken.. skulle kanske träffa min twin, vara med tjejorna, gå på bio med mamma, pappa och syrran och kanske träffa min bästa också. får hoppas att något av det blir av iallafall, annars kan jag fördriva tiden med att måla om väggarna, fixa rummet och plugga en jävla massa. uhu

puss på att N gjorde min kväll bra och att den avslutades med ett efterlängtat samtal från min militär. jag har nog faktiskt världens bästa pojkvän :$

Kommentarer
Postat av: Twindarling ;)

Japps, du måste träffa mig i helgen !! :D

2009-01-16 @ 08:12:07
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/
Postat av: nina

tack själv :))) det var jättekul att träffa dig!

2009-01-16 @ 12:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0