I want to be a rockstar

Det var faktiskt ganska längesen som jag blev överraskad på riktigt och även om jag egentligen inte gillar överraskningar så kan det ibland vara så underbart att få en. som nyss, efter att jag och syrran tjatat lite på våra kära föräldrar om att vi borde köpa singstar gick de tydligen äntligen med på våran ide för det står både ps2, singstar och guitarhero nere i vardagsrummet och jag förvandlades till ett barn på julafton. ni förstår nog säkert vad jag tänker göra imorgon efter skolan ^^

förövrigt sitter jag just nu med hela huvudet fullt med blonderingsmedel och väntar på att få skölja ur det. förhoppningsvis får hela håret samma blonda nyans den här gången! igår hade jag en underbar dag med min twin, vi bakade tex. världens godaste negerbollar, pluggade och bara pratade i flera timmar. hon är bra <3
idag pluggade jag lite till, sov en stund och begav mig sen ut och övningskörde.. kände mig som en 80årig bambi på hal is men det gick ganska bra ändå! följde sen med N och J hem till N och kollade film med dom fen stund. har också hunnit smsat en hel del med my love idag med och jag saknar honom så otroligt mycket men som tur är så är det bara 39 timmar kvar tills jag får träffa honom igen. jag längtar :$

och just nu känner jag mig dock som världens elakaste människa.. förlåt nik.


Kommentarer
Postat av: Zäta

åh jag måste också färga mitt hår!

2009-01-22 @ 19:48:52
URL: http://www.metrobloggen.se/Mikaelaz
Postat av: Zäta

Haft en bra helg? :)

2009-01-24 @ 12:47:22
URL: http://www.metrobloggen.se/Mikaelaz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0