Det slår aldrig fel

Nästan alltid när det blir något allvarligt fel med mig är det i samband med att något kul ska hända, något man längtat efter.. självklart blev det så den här gången med.

Jag har haft lite ont i ögonen sen i början av veckan och kanske varit lite hängigare än vanligt men har ändå inte reflekterat så värst mycket över det, hade väl inte tid heller med allt pluggande och saknaden efter my love. men sen mådde jag ännu sämre och i fredags kväll var ena ögat lite rött och ömt men vi antog att det bara var irriterat så jag kan lova att alla blev förvånade när jag gick upp i lördags och ögat var illrött och igensvullet.. vi ringde in till jourhavande i örebro men fick inte tid förrän på kvällen och det blev bara värre och värre under dagen, folket på stan vände sig om och glodde nästan ögonen ur sig. det såg verkligen ut som jag fått några rejäla smällar på ögat. och när vi väl kom in till läkaren fick vi remiss direkt till ögonakuten på usö där jag genomgick en grundlig undersökning och sedan skickades hem med både antibiotika tabletter och salva.

men eftersom det var ännu värre imorse och jag knappt kunde öppna ögat alls fick vi åka in till sjukhuset igen och fick lämna ännu mer blodprover innan jag röntgades och vips så var klockan sex på kvällen och hela dagen var borta.

så helgen har inte alls varit så underbar som den kunde ha varit men självklart ska jag tvingas spendera en kväll och en hel dag på sjukhuset (det ställe jag hatar mest i världen) när min saknade pojkvän kommer hem för första gången på 12 dagar.
jag har helt enkelt inte turen på min sida så ofta.
men ögat är iallafall lite bättre, imorse var det mycket värre än på bilden.



och nu har my love åkt tillbaka till lumpen igen och jag längtar efter nästa helg som, förhoppningsvis, kommer bli mycket bättre än den här!


dagens tankar går till: min twin som är sjuk och otroligt saknad <3 och N, min bästa vän som bara är allmänt saknad! <3


over and out'


Kommentarer
Postat av: Ina

men.. vad var det med ögat då? fan, måste vara ett släktdrag... istället för "typiskt ina" så blir det "typiskt jossan"... är ju inte klokt... Krya på dig. och massor med kramar från oss. Puss.

2009-01-26 @ 00:42:19
URL: http://inapersson.blogg.se/
Postat av: ninainainaianainanininaaaaaaa

Hoppas du blir bra snart pullis :O<3333333

2009-01-26 @ 10:16:28
Postat av: Louise

Tack gumman!

Haft en bra helg?



Puss!

2009-01-26 @ 12:53:46
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0