cold as ice

Igår åkte jag och älskling med min twin och hennes pojke till göteborg för att spendera hela dagen där. På tåget letade vi reda på några bra platser och drog igång med kortspel, timmarna bara försvann och vips så var vi framme i sveriges underbaraste stad, vi började med att vandra runt i en massa affärer och vi hittade faktiskt en hel del på rean.. alla köpte varsin parfym (nr 36 för min del), sen köpte de andra varsit par skor och sen blev det någon tröja här och där. Vi letade lite efter en bra kinarestaurang och blev mycket nöjda med valet.. vi satt där i över en timme och vi var proppmätta när vi gick därifrån. vi tog en sväng inne på NK innan vi begav oss till hemköp för att köpa med lite gott till hemresan och väl på tåget blev det ännu mer kortspel och vi hördes nog i hela tåget eftersom vi var allt annat än tysta. Det var längesen jag skrattade så mycket och det blev en mycket lyckad dag med några av de bästa jag känner!

(bilder kommer senare)


När vi skulle hoppa in i duschen igår fanns inget varmvatten och inte imorse heller så jag bestämmde mig för att krypa ner hos min älskling igen, det var nämligen inte speciellt lockande att åka till skolan första dagen efter lovet och vara genomäcklig. fick lite skuldkänslor över att min twin fick vara själv hela dagen men jag ska dit imorgon istället ^^

Kommentarer
Postat av: Twin

Länge sen jag hade så himla kul med. Måste göras om. Ni är bäst <3

2009-01-08 @ 17:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0