confusion

Ny dag - Nya möjligheter.
efter alla dessa år har jag äntligen kommit en bit på vägen, kämpat mig fram med små små steg och nu är det dags att ta det stora klivet in i det riktiga livet.. men det lockar att backa tillbaka, gömma mig från verkligheten och stanna kvar i mitt gamla mönster. det är så jag har levt större delen av mitt liv, tagit ett steg fram och sedan två tillbaka.. på så sätt slipper jag ge mig in i något nytt, jag slipper alla nya val och möjligheter och då är möjligheten att misslyckas nästan obefintlig men då måste jag även välja att avstå från nya alternativ, chanser och eventuella förbättringar. tar jag inte klivet kommer det inte kunna ske några förbättringar och jag kan inte nöja mig med att leva såhär föralltid.. jag vill leva på riktigt.


Kommentarer
Postat av: nina

vi kan kasta oss in i djupet av nya möjligheter där chansen att lyckas faktiskt är så mycket större när man prövar. och vi har varandra att falla tillbaka på, så vad skadar det att prova? :)<3

2009-02-16 @ 17:36:35
Postat av: Anonym

asså tyck inte så jävla synd om dig , du är patetisk ! varenda jävla inlägg ¨så är det synd om dig

2009-02-17 @ 20:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0