i glow when you are near

Nästan hela dagen har jag spenderat i sängen, med en massa avsnitt av two and a half men och just nu känns det som att jag lika gärna kan ligga här hela livet och sakta men säkert tyna bort. så för att inte bli ännu mer depp ska jag tvinga iväg mig till skolan imorgon. sen ska jag förhoppningsvis tillbringa resten av dagen med twin :D. har även bokat tid med n, my best på torsdag och på fredag kommer min älskling hem igen så jag tänker försöka njuta av dom här dagarna. tänker inte spendera någon mer kväll liggandes i sängen iaf så vi får se om jag överlever ^^


dagens upptäckt: det går verkligen inget kul på tvn på förmiddagarna

over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0