sick

Det känns som att livet rinner ur mig, efter en promenad med hunden började jag kallsvettas och fick darrningar i hela korppen som senare övergick till total utmattning och känslan av att vara totalt djupfryst. något är riktigt fel och förhoppningsvis kan de kolla upp det redan imorgon.. jag är trött på att må skit och inte orka lyfta ett finger. jag är trött på att inte orka någonting.

förmodligen blir det ingen skola för mig imorgon, beror på när jag får läkartid osv.. min dag kommer iaf suga ännu mer om jag inte ens får tillbringa en liten del av dagen med min twin :/


dagens upptäckt: spela aldrig fotboll utan skor. ontontont

over and out

Kommentarer
Postat av: nina

kanske har du fått influensan eller någe :/ låter ju typ som du har feber eller något liknande ;o krya på dig i alla fall, hoppas du orkar träffa emelie ändå så du mår lite bättre iaf! sånt kan ju behövas ibland och hoppas läkaren kommer fram till någe :)

2009-02-09 @ 23:12:30
Postat av: Emelie

Skolan SÖG bokstavligen talat utan dig, saknade dig en himla massa <3 krya sötnos

2009-02-10 @ 12:48:22
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0