hej anonyma tönt

Jaha, tydligen tycker jag synd om mig själv i varenda jävla inlägg.. enligt "anonym".
oj vad jag älskar alla töntiga människor som inte ens kan skriva vilka de är.  puss
men ja, otroligt synd om mig som får spendera nästan varje dag med min bästaste twin och att jag vissa dagar får träffa min absolut bästa vän sedan ca 6 år tillbaka. sen att jag har världens bästa pojkvän tycker jag ju också bidrar till att det är så otroligt synd om mig :):):):):)

however, nyss kom min syster hem igen så nu blir det väl inget lugn och ro hemma :D men det är faktiskt rätt skönt det också. den här dagen ska jag också spendera med N, my best, så fort hon kommer tillbaka från vårdcentralen ^^




dagens upptäckt: ibland behöver man faktiskt sova några timmar extra

over and out

Kommentarer
Postat av: Ina

Anonym skulle ju faktiskt kunna skita i o läsa din blogg?? suck..

Älskar dig! Kram.

2009-02-18 @ 17:38:19
URL: http://inapersson.blogg.se/
Postat av: Nnnnnnnnnnnnnnnn

<3333

2009-02-18 @ 18:36:47
Postat av: Anonym

men om du nu har det så¨"jävla bra" haha va fan klagar du om hela jävla tiden för då ? fjortis haha

2009-02-18 @ 22:21:46
Postat av: nina, till A N O N Y M

men om du nu är så "jävla cool" varför är du anonnym hela jävla tiden för då? fjortis haha hehe huhuhu. gå och dö, det tror jag skulle vara bäst för oss alla :)

2009-02-20 @ 14:22:38
Postat av: Marie

Du har grymt snyggt hår! Har du fått inspiration från någon kändis eller var det på eget initiativ du klippte så?:D

2009-02-26 @ 22:09:34
URL: http://onlyhuman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0