jag hinner inte med julen iår

igår var det 30års fest och jag erbjöd mig att vara kvällens fyllechaffis och kvällen blev för min del misslyckad på alla tänkbara sätt. det slutade med att jag lämnade min man och min släkt där och åkte hem till glass och några avsnitt OTH.. jag har nog aldrig känt mig så överflödig och ensam tidigare. jag tycks inte passa in någonstans. tillslut fick jag iaf komma och hämta dem och bilresan hem var ett äventyr. det var inte enkelt att hålla sig kvar på den snorhala vägen när min lilla pappa satt bredvid mig och gjorde alla hyss en 12åring skulle ha gjort, men roligt var det.

det verkar som att jag är den enda vid liv idag så planerna på julbak kan jag nog glömma.
jag ska dränka mina sorger i OTH och en stor kopp med julte, mums.

Kommentarer
Postat av: nina

du skulle kommit hit och umgåtts! :)

2009-12-20 @ 18:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0