im dreaming of a white christmas

Det börjar dra ihop sig nu, det är bara 2 veckor kvar till jul och tiden bara springer ifrån mig.. snart är vi inne på sista skolveckan och listan på allt som ska göras innan den tar slut är äckligt lång. Dessutom ska jag hinna med allt som behöver göras inför julen.. pynta, handla julklappar, julbaka osv och hur det ska gå till är ett mysterium. Jag har inte ens hunnit få någon julkänsla än :/

Vad hände med allt det underbara som julen innebar när man var liten? Längtan efter snö, nedräkning för varje dag som gick, önskelistan som var miltals lång och en innerlig längtan efter ännu en underbar jul.
Jag vill vara liten igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0