p som i party

Jag passerade vakten på skakiga ben och var återigen på krogen utan att ha fyllt 18 år, men tyvärr var det inte lika coolt som det var för något år sen. jag var där med mina tre äldre kusiner och en kusins pojkvän, vi ägde dansgolvet, sjöng högst av alla och hade riktigt kul även om mina tankar var långt, långt borta.

gårdagen gav mig tid att känna efter och fundera en hel del och de där tankarna var med mig hela kvällen. men jag var inte den ända där som inte var på bästa humöret, vissa hade dränkt sina sorger i alldeles för mycket alkohol och var därmed inte längre välkommna på kvällens party.. jag ville också in i dimman, få bort allt som hindrade mig från att vara på topp men alkoholen lyckades inte lindra min hjärtesorg igår. och inatt fick jag sova ensam. det var iallafall så det kändes även om min syster låg och sov bredvid mig i min säng. jag var ändå ensammast i världen.


Kommentarer
Postat av: Anna

kul med party :)

2009-04-05 @ 14:44:45
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0