jag kommer aldrig mer bli mig själv

Det var inte lycka som fyllde min kropp och fick mitt hjärta att slå några extra slag när telefonen ringde. inte den här gången. det var nervositet, ångest, saknad.
jag svarade även fast jag innerst inne visste att det skulle bli såhär.. det blev för mycket som inte blev sagt och så många frågor som fortfarande är obesvarade.
jag vet inte vad jag ska förvänta mig. jag vet inte om jag orkar.

KENT får helt enkelt förgylla min kväll med deras underbara texter medan jag försöker tvinga bort alla jävla tankar och funderingar med en massa plugg..


Tänd eld på dina tankar med dina svarta tysta tårar
och vi vet, och du vet.. allt var slut.



Kommentarer
Postat av: Liene

hoppas kent hjälpte:)

2009-04-29 @ 07:06:17
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0