fainted

Låg vaken halva natten igår, väntade, funderade och kände mig oerhört ensam. efter några timmar tog jag mod till mig och skickade iväg ett sms där jag beskrev precis hur jag känner och vad jag vill, ett sms som inte fick någon respons alls..

fortfarande funderar jag på om det gjorde någon som helst nytta som jag hoppats på, eller om det bara orsakade ännu mer skada? det känns iaf inte bättre för mig.

när jag vaknade imorse var jag allt annat än sugen på att pallra mig iväg till skolan, hade egentligen lust att begrava mig under täcket och strunta i allting men jag gick upp ändå. hann lagom ta tre steg innan allting svartnade för ögonen och jag vaknade upp på golvet någon minut senare.. som alltid när jag svimmat började jag gråta och beslöt mig för att idag inte är min dag. kröp ner i sängen igen och har legat där i stort sett hela dagen.

det är nog för lite av allt just nu bara och jag känner mig ihålig.



jag kommer älska dig föralltid..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0