up and down

vad äre för fel på alla idag? :o
just nu är jag på extremt dåligt humör..

however, skolan idag var seg och provet gick inte så bra som jag hade hoppats på. fail. undrar vart all min iq tagit vägen? jag var ju fan riktigt smart förut, nu händer det alldeles för ofta att jag inte fattar någonting alls.. iallafall, efter skolan åkte jag till M och vi snackade om allt möjligt i någon timme och jag har kommit fram till att han förstår mig bättre än många. uhu. jag som är så jävla mysko liksom.

eheh. jag orkar inte. idag suger och nu ska jag gå ner och äta massa mat för jag har varit hungrig sen imorse! sugpådendu :)


Kommentarer
Postat av: johanna nordin

glöm aldrig bort att jag tycker att du är underbar. och vill du prata så vet du vart jag finns <3

2008-09-19 @ 21:33:45
URL: http://ohyeahjohanna.blogg.se/
Postat av: LOVISA

positiva tankar, sötnos!

2008-09-20 @ 00:03:29
URL: http://onemoretry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0