come on and save me

I'm stuck

efter att ha varit sjuk i 4 år utan att riktigt veta varför börjar jag tröttna. ge upp. jag förstår inte mer än alla andra, jag vet bara hur det känns.. hur det är att leva med det. det var samma frågor, undersökningar och dumma förslag som första gången, enda skillnade egentligen var väl att jag vet vad jag vill nu. jag vill inte längre bara ge upp. i värsta fall kan jag dö av det, i bästa fall tar jag mig ur det frisk.. men det verkar som att jag är fast någonstans däremellan.

Kommentarer
Postat av: nina

i ditt fall blir det det bästa fallet

jag bara vet det på något sätt. har vetat det hela tiden. och jag säger aldrig att det är lätt eller att det kommer gå snabbt. men du kommer komma ur det. och jag har ju oftast rätt hih

2008-09-15 @ 14:08:08
Postat av: Evelina

Svar: Jaså, coolt :) Du får lägga upp bilder på din bästis får vi se vad jag tycker ;p



Ojdå, låter inte kul :/

2008-09-15 @ 14:56:05
URL: http://evvvelina.blogg.se/
Postat av: LOVISA

Sötaunderbaradu, aldrig ge upp. Vad det än gäller. Puss!

2008-09-15 @ 17:19:57
URL: http://onemoretry.blogg.se/
Postat av: Sandra.

Jossan, du klarar allt. även om det inte är eller blir lätt, så klarar du det. & du vet att jag finns här, <3

2008-09-17 @ 15:37:20
Postat av: Johanna

du , jag finns alltid här. det vet du .

och jag vet också att du är stark <3

2008-09-18 @ 08:07:50
URL: http://ohyeahjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0