smiiiile



taylor momsen (aka jenny humphrey i serien gossip girl) har genomgått en förbluffande makeover och jag blev riktigt imponerad när jag såg bilderna, är hon inte helt otroligt snygg? jag är lite peppad på stilen måste jag erkänna..


however, igår vare party party med min bästa och kvällen blev faktiskt lyckad trots att det flera gånger kändes som att den bara skulle bli en stor katastrof! det var väl egentligen bara en sak som fattades igår, en pojke.. my boy.
det var länge sen jag hade såhär starka känslor för någon och det känns faktiskt riktigt bra. hur fan lyckades jag med att hitta mr perfect?

jag har även kommit fram till att jag ska ha lockigt hår oftare!
fail att de går ur så fort bara.






BTW, imorse hade jag äntligen fått mail från elite.
jag dog när jag läste ordet tyvärr men när jag läst hela mailet var jag happyface som fan. tyvärr var de inte klara men de har valt ut de intressanta från stockholms castingen (inklusive mig) och skulle höra av sig igen sen när de var klara med uttagningen från göteborgs castingen för då väljer de ut alla slutgilltiga finalister. håll tummarna för mig

Kommentarer
Postat av: Evelina

Kul :) Klart vi håller tummarna!

2008-10-12 @ 12:35:37
URL: http://evvvelina.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är bäst, klart vi håller tummarna <3

2008-10-12 @ 17:40:05
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/
Postat av: Katja

ja, snyggt! =)

2008-10-13 @ 22:12:06
URL: http://candygal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0