kaosiskt

IM BACK!
egentligen var jag aldrig borta,
har helt enkelt bara inte haft tid över.



Jag är fortfarande sjuk.. hostig och förkyld vilket inte är alltför roligt. Ändå har jag knaprat strepsils och fler andra halstabletter och tom. tagit massa äcklig hostmedicin som C har tvingat i mig, borde inte jag bli frisk då? tydligen inte.
jaja, bara jag är frisk tills på fredag så är jag nöjd!

jag har funderat mycket på det här med kärlek, känslor osv.. och det skrämmer ihjäl mig, egentligen, för jag sätter mig i en situation där jag är oerhört sårbar men det är värt risken för jag har aldrig mått bättre än jag gör just nu och jag tror faktiskt att jag för första gången har fått känna hur det känns att vara lycklig. på riktigt. och jag vet inte vart gränsen går till att älska.. dessutom tvivlar jag på att jag skulle kunna säga det högt, det skulle vara så äkta och betyda alldeles för mycket. sen finns det ju inga garantier på att jag skule få höra samma sak tillbaka. och jag är feg. 


Kommentarer
Postat av: Ina

Tack för att du ringde idag, värmde mig ända in i själen =)

Lycka nu till med kärleken - Alla har ups n downs! Love you

2008-10-29 @ 22:48:26
URL: http://inapersson.blogg.se/
Postat av: sofie

hej:D tro det eller ej men jag är tillbaka på den här gamla bloggen igen, varför? jaa..det har jag försökt att förklara lite smått i inlägget:P hehe

Hoppas du fortsätter att titta in och att du inte tycker jag är allt för jobbig:S

Ha det bäst! =) kram sofie

2008-10-30 @ 01:08:33
URL: http://thenoteboook.blogg.se/
Postat av: n' en skön lirare

Hejsan!

Nu är det så att jag har min första frågestund i min blogg. Skulle ju vara roligt om man fick massvis av frågor. Du gör som du vill. Men kolla gärna in min blogg =)

Love Natalie ♥

2008-10-30 @ 19:22:35
URL: http://natalienilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är inte feg gumman, du är underbar, lite på dig själv bara <3

2008-10-30 @ 19:28:11
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/
Postat av: nik

beatiful

2008-11-05 @ 20:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0