missing love

just nu skulle jag kunna göra vad somhelst för att få hem min lillasyster.
bara få prata med henne, höra att hon är okey. det gör ont i hjärtat och
oron växer sig allt större för varje minut som passerar. jag orkar inte.

hade jag bara inte somnat igår, utan hållt mig vaken så hade jag gått in till henne som planerat, då kanske hon inte hade dragit. eller så hade jag kanske åtminstone fått veta vart hon skulle ta vägen. fan, jävla unge. fanfan.
Mina föräldrar är minst lika oroliga som jag och har varit igång hela dagen, ringt runt till alla vi kunnat koppla till henne, åkt runt överallt utan minsta resultat.
vi vet forfarande ingenting och jag vet att det nästan tar död på dom.

det som känns värst är att jag är helt ensam, inte vet någonting och inte kan göra något. mina föräldrar är fortfarane kvar i örebro och letar och N gick hem för en  stund sen. Ringde C och J men ingen av dom svarade. jag känner mig ensamast i världen. jag vill bara ha någon här, som håller om mig, lyssnar, tröstar. någon som kan tala om för mig att allting kommer ordna sig, att min lillasyster kommer komma hem igen, för jag orkar inte ensam.. och jag skulle inte klara av att förlora henne, förlora ännu en av de som står mig allra närmast. im not strong enough


uh

Kommentarer
Postat av: Anonym

men varför ringde du inte mig? :( jag vill finns där för dig! jag hade kommit direkt </3 :(

2008-10-13 @ 08:55:40
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas det är bättre nu, sakanr dig i skolan, hoppas du kommer sen, eller så kanske du är hos doktorn idag? hörs säkert sen iallafall, är orolig gumman, du kan väl höra av dig :) <3

2008-10-13 @ 09:02:25
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/
Postat av: Jennie

usch hoppas hon kommer tillbaka :(

2008-10-13 @ 09:03:13
URL: http://hallon8.blogg.se/
Postat av: nina

hade jag vetat att du känt så skulle jag ha stannat. men det är bra at thon är hemma nu! jag ringer dig när jag kommer hem, älskar dig<3

2008-10-13 @ 09:07:04
Postat av: Evelina

:/ Låter jobbigt! :(

2008-10-13 @ 10:11:27
URL: http://evvvelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0