jaaaaaahaaja

Igår kom C och D hit på kvällen, jag bjöd på kaffe och övertalade N att komma över. Vi spelade kort, käkade morötter med dipp och kollade en hel del filmer.. jag kände redan från början att jag förmodligen skulle somna någon gång under kvällen och visst gjorde jag det, C och jag sov en stund eftersom de andra två filurena ville se shutter och vi redan sett den. Vaknade lite då och då och helt plötsligt var klockan 6 på morgonen! N och jag var duktiga och åkte till skolan medan C och D låg kvar i min säng tills jag kom hem från skolan och väckte dom.

Jag övningskörde till C och spenderade kvällen med honom och D.
Jag kom hem för typ en timme sen och jag saknar redan min mr perfect.. <3

men men.. jag ska nog ta och sova snart, det har nämligen blivit alldeles för lite sömn den senaste tiden och jag känner mig alldeles för ofta som en zoombie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0