You've got the most unbelievable blue eyes I've ever seen

jag kanske känns som en främling för er nu för tiden med tanke på att jag inte bloggar alls så mycket som jag gjorde förr. jag har alldeles för lite tid över.

mitt humör har varit värre än en berg & dal bana de senaste dagarna men min babe har lyckats stått ut med mig ändå, lucky me. får väl hoppas att det bara är en biverkning som snart går över igen. nu är jag iaf glad eftersom min babe fixade så att jag har Word på min dator igen. woho. så jag ska snart vara duktig och skriva in mitt svenska arbete.

jag har haft en underbar helg och gårdagen var riktigt mysig och avslutades med kalas hos min kusin och sedan filmkväll hos min bästa emelie. M, J och C var också där och senare joinade två av J:s vänner. Vi kollade Gothika och märkte att det spökade hemma hos E. mihi. C sov kvar här och det var lika underbart som alltid att vakna upp med min babe bredvid mig.

Det känns som att jag inte träffat N på flera år så om hon har tid ikväll ska jag nog se till att träffa henne då. mys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0