i love you boy,

i brist på annat att gör räknade jag hur många 50 öringar jag lyckats samlat ihop sen september, 19 stycken ^^! det ni. och min hjärna är alldeles för trött för att göra sudoku som jag planerat och kroppen är alldeles för trött för att orka städa, vilket jag måste göra förr eller senare. senare idag ska jag leka med min bästa vän och ikväll kommer min babe hit! underbart


jag vaknade till ljuden av dina andetag,
det välbekanta ljudet som alltid fått mitt hjärta att öka i hastighet.
jag vaknade till känslan av din kropp nära min,
den underbara känslan som alltid fått mig att rysa av behaglighet.

jag väcktes upp till den dystra tystnaden och saknaden efter att ha dig nära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0