jag skulle lova om jag kunde styra framtiden

vi fick tillbaka våra matteprov idag och jag blev faktiskt riktigt glad.. matte är ett av de ämnen som jag tycker är svårast men ändå lyckades jag skriva VG, verkligen inte vad jag förväntat mig men fortsätter det såhär och E och jag får VG i slutbetyg i matte b har vi bestämt att vi ska fira det med att gå ut och äta. så håll tummarna!

på engelskan hade vi muntligt nationella och det gick väl bra, sen skyndade vi oss för att hinna med 13.42 tåget som självklart var inställt så vi fick vänta på bussen och komma hem 40 minuter senare. det sög. men sen kom E hit och i 3 timmar har vi legat i min säng och pluggat inför företagsekonomi provet.. min hjärna är slutkörd. det känns som att det enda jag gjort under veckan är att plugga så nästa vecka tänker jag inte ens kolla i skolböckerna ^^

ge mig imorgonkväll, min bejb och saw 5 på bio! .*.


Kommentarer
Postat av: sandra

puss.

du och jag, leka snart? <3

2008-11-07 @ 10:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0