hold on to your words



jag håller på att stressa sönder varje gång jag påminner mig själv om allt som ska göras, prov och inlämningsuppgifter hit och dit, läkarbesöken, hunden osvosv.. det blir inte mycket tid över för pojken och vänner men jag försöker så gott jag kan att få tid över att spendera med de bästa. alla jävla måsten tar fan död på mig.

however, igår efter skolan gick jag och E till Mims och intervjuade ägarna vi och efter det var E söt och bjöd mig på en fika på sveas. det var riktigt mysigt och jag hittade en ny favorit: varm choklad med grädde och marshmallows =), mums!

idag valde jag att strunta i pluggande och spenderade dagen hemma hos C. vi gjorde världens godaste sås, hängde gardiner, kollade film och sen spöade jag honom i skitgubbe. det var lika underbar som alltid och jag njöt av varje minut <3

jag funderar på att skriva klart engelska uppgiften inatt och strunta i första lektionen imorgon så jag slipper ha håltimme alldeles ensam?  hmhm


ge mig jullov nu tack.


Kommentarer
Postat av: johanna

ensam ? jag finns ju :( vad är det för håltimme ?

2008-11-12 @ 18:16:46
URL: http://ohyeahjohanna.blogg.se/
Postat av: Janna

jaha :D

jadå, redovisningen gick jättebra!

2008-11-12 @ 18:54:52
URL: http://jannamattsson.blogg.se/
Postat av: LOVISA

Stressa inte sönder. Det har jag gjort en gång i tiden. Tror inte jag har repat mig från smällen än.



Kram, finafina du!

2008-11-13 @ 13:36:00
URL: http://tidtid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0