don't put the blame on me



jag hatar att allting på något sätt alltid kan bli mitt fel.. som att allt negativt som händer är pga. av mig. och så fort min lillasyster gör något fel jämförs hon med mig. det är för i helvete inte mitt fel. vad hon gör är upp till henne och det enda ni kan ge mig skulden för är att jag alltid försökt att göra mitt bästa för att hjälpa henne ur dåliga situationer. hjälpa henne på alla möjliga sätt..

jag har nog varit den som försökt mest att försöka hålla ihop våran familj även om jag under en period inte orkade med annat än mig själv, om ens det.. men jag ger fan upp nu för jag orkar inte ta mer skit. jag tänker inte försöka längre.


it's up to you

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahha, skojja inte!! småsyskon är skit ibland! <3

2008-11-04 @ 18:20:56
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/
Postat av: Sandra.

<3

du klarar allt

2008-11-04 @ 18:26:58
URL: http://sandraeriikssons.blogg.se/
Postat av: nina

<333

2008-11-05 @ 18:06:31
Postat av: nik

jag finns för dig jossan. du är saknad!

2008-11-05 @ 18:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0