you know i like you, huh?

jag har nog tappat suget lite tror jag.. och ja, vissa småperversa människor som
läser den meningen tänker nog på någonting helt annat än vad jag syftade på.
hur som helst har jag lite tappat suget på att blogga. pf, jag som är beroende..
äh, det kanske är bra. jag får iallafall mer tid till allt annat som ska hinnas med!

jag är iallafall klar med mitt nya rum nu och hör och häpna, jag är nöjd. faktiskt.
de flesta som känner mig vet att jag är perfektionist och därför aldrig brukar bli helt 
nöjd utan alltid hitta någonting som borde ha varit annorlunda, lite bättre osv.
men det känns faktiskt bra. jag kanske tom lägger energi på att hålla det välstädat?
det borde jag, jag vet. men man borde alldeles för mycket här i livet.
tex borde jag ha duschat förut men orkade inte så tänkte göra det sen.. vilket är typ nu.
så jag väntar nog med det tills imorgon istället. måste fixa det sista i rummet också.
för imorrn får man ju finbesök :b

aja, nu ska jag nog släpa mig mot sängen.
sov gott!

Kommentarer
Postat av: gabriella

God morgon!
Hoppas du får en bra dag

2008-03-24 @ 10:19:06
URL: http://belladonnas.blogg.se
Postat av: Natalie

sv: Haha ja han är assöt :) Vad händer idag ?

2008-03-24 @ 10:20:30
URL: http://nataliieee.blogg.se
Postat av: Natalie

Sv: Nej hittills har jag inte märkt nån skillnad i ansiktet, men den är asbra för kroppen! Jag kanske får testa ditt tips ;)

2008-03-24 @ 10:21:40
URL: http://nataliieee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0