what if i have to kill you, loverboy

min fot är kall. högerfoten.
den vänstra har domnat bort men den är säkert kall den med.
jag måste ha jävligt dålig blodcirkulation har jag kommit på..
och ändå är jag duktig som inte röker. what's wrong, huh?
jag ska nog sätta på elementet så mitt rum blir en bastu som vanligt.
mihi.

förlåt om jag är tråkig, om min blogg är tråkig.
men jag har tråkigt just nu och har inget intressant att berätta heller.
jag väntar på att mamma ska bli klar med maten. kyckling <3<3
jag vet, elakt att äta djur, men jag skulle aldrig klara av att vara vegetarian.
tänk när man grillar flintastek på sommaren liksom. ska jag äta en jävla fisk då?
nejtack. visst, jag håller med om att det är hemskt hur dom dödar djuren..
men det är ju fan bara att sätta upp regler som förbjuder det? ellller?

nog om det.
igår blev det övernattning i örebro och jag gick inte upp förrän kl 14.00.. :O
första gången på länge som jag sover så länge faktiskt. men det var skönt!
jag har inte sovit ordentligt på hela lovet så det var kanske dags för det?
jag ska nog lägga mig tidigt idag med. och det blir en lung kväll. mycket skönt.
tina kommer hit så det blir väl bara till att kolla på film eller något sånt.
sen imorgon ska jag plugga och vila för på måndag börjar skolhelvetet igen.
jag vill inte. inte inte inte inte inte inte inte inte inte inte inte inte inte inte inte ..

image54


& jag kom nyss på att min syrra är i stockholm..
och jag sitter i mitt rum i cphålan kumla!!
hur fan hänger det ihop?
jaja, hoppas du haru kul utan mig :(:(:(





Where do broken hearts go?
Det är mer än en månad sen nu men det gör fortfarande ont.
du förstörde det enda som var riktigt bra i mitt liv,
du bröt många av dina löften och gav mig ingen chans.
Hur ska jag någonsin kunna lita på någon igen?
Våga älska någon när jag vet hur ont det gör att bli lämnad?
jag vet inte ens om jag vill utan dig..

Kommentarer
Postat av: belladonna

oj då, din stackare vad jobbigt, och så kommer jag här med min kommentar, dumma mig
jag ska titta på film tänkte jag
okay hoppas du får det trevligt

2008-03-29 @ 20:32:47
URL: http://belladonnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0