that's the way i like it

image42 image40  image41

Jag sov över hos nina inatt vilket var mycket efterlängtat och mysigt.
vi kollade på röda draken och låg och pratade halva natten.
precis som förr i tiden! puss på henne va. <3

nu ska jag nog snart gå ut och promenera med hunden,
men det snöar ute vilket gör att det inte känns alltför lockande.
det ska ju fan vara vår ute nu! vår, sol och varmt!!
något annat som gör mig på dåligt humör är att denna sida är så seg..
det tog minst 20 minuter att överhuvudtaget bli inloggad.

men nej, nu ska jag inte bli så där negativ och bara sitta och klaga :)
idag kanske jag hinner träffa micke en stund, hoppas på det iallafall.
inte ofta vi har norrlänningar på besök i lilla kumla, haha :D
och sen ikväll blire ju party! och det kommer bli lyckat.. muy bien!

& jag är sugen på att klippa mig korthårig
men jag vet att jag kommer ångra mig..
jag tror aldrig jag skulle våga heller.
vad tycker ni?

ha en bra långfredag alla söta människor =)

Kommentarer
Postat av: Clara

Min kompis engla klippte sig völdigt kort, hon var nöjd först men nu ångrar hon sig ;/ men gör som du själv känner, gladpåsk :P

2008-03-21 @ 14:09:42
Postat av: Jenny

javisst är godiset det bästa hehe..jag älskar chokladäggen. Lite konstigt för det är ju egentligen samma choklad som man äter innan, men nu är det minsann format som ett ägg hehe :P
kramar på dig :)

2008-03-21 @ 14:27:38
URL: http://medany.blogg.se
Postat av: Jenny

nja tyvärr har vi inget påsklov i högskolan :S jag får dra mig uåå ändå :P kramar

2008-03-21 @ 14:28:24
URL: http://medany.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0