spit it out

Man tänker att nu när det är lov så borde jag få en massa tid över.
det stämmer inte.. det känns som att dagarna är alldeles för korta!
jag har liksom inte ens tid att blogga :b. det verkar som att jag skaffat ett liv? (A)

iallafall så har jag hunnit fixa klart rummet, det som saknas är typ alla tavlor och grejer..
och sen måste jag rensa bland alla kläder och fixa iordningen i garderoben. suuuug!

sen är ju micke the man här nere i gnällbältet och hälsar & det måste man ju ta tillvara på.
tyvärr verkar han lyckas med sin onda plan att göra mig tjock :p, om ni ville veta.
men han är typ bäst så det är faktiskt värt det ^^ & på torsdag överger han oss, tragiskt nog.

plus att jag umgåtts en hel del med min stora kärlek! som jag förövrigt ska förlova mig med.
Nina & jag blir nog söta ihop, dont you think? & nej jag är inte gay, råkar bara älska en tjej ^^



Idag blev det lackleggins.. lite för att göra micke glad men också för att jag älskar dom ^^
haha, och sen drog jag med jessica och honom till askersund där det vara massa bruuuudar.
det var trevligt men bussresan hem var nog fan det bästa. längesen jag skrattade så mycket!
sen kom nina hit direkt när jag kom hem vilket gjorde att denna tisdag blev ruskigt bra :D
det är häftigt egentligen att en enda person kan få en att må så otroligt underbart.
stunderna tillsammans med dig är fan de bästa i mitt liv, siis.

aja. jag borde nog sova nu tror jag?
imorrn kan jag ju faktiskt inte sova alltför länge eftersom vi ska dra in till the big city; örebro.
sen på kvällen blir det nog filmmys hemma hos mig. det är alltid roligt.
btw, undra hur många filmer jag sett de senaste dagarna? minst 10 stycken eller nåt.

men nu blire natti för min del.
sov så gott sweet people.


no one ever said it would be this hard.

Kommentarer
Postat av: belladonna

god morgon sovit gott?
grattis till förlovningen!
låter som du hade en bra dag igår

2008-03-26 @ 07:40:10
URL: http://belladonnas.blogg.se
Postat av: Jessi

tack för din kommentar, det värmer!

Hoppas du får en bra dag :)

2008-03-26 @ 12:30:15
URL: http://jessi91.blogg.se
Postat av: N

löööööv

2008-03-26 @ 14:32:44
URL: http://privateinvestigation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0