same shit

Du kankse inte tänker på att du också gör misstag om och om igen. det är inte bara jag.
jag förstår dock inte vilket löfte jag brytit eller vem jag kritiserat? att jag inte alltid kan hålla
saker som jag sagt är jag medveten om och du som faktiskt vet så passa mycket om
mig och mitt liv borde kunna förstå varför. Du säger själv att du har ett annat, nytt liv
varför ska jag då vara kvar ensam i det gamla? Däremot har jag alltid velat dela det
med dig.. jag vet inte hur många gånger jag frågat om du ska med dit, dit och dit..
jag är nästan 100 % säker på att du alltid tackat nej. och jag förstår inte riktigt varför.
Jag har inga problem att träffa nytt folk, dina nya vänner men det verkar som om du
vill hålla dig borta från de som ingår i mitt. Jag vet inte varför men jag har accepterat det.
Jag frågar inte längre om du ska med för jag vet att du kommer svara nej och samtidigt
har du fullt upp så jag vet aldrig när du har tid för mig. Jag vill inte tränga mig på i ditt "nya".
Och visst. jag förstår om du ibland känner dig sviken och sårad.
Men hey, det gör faktiskt jag också.
och som min bästa vän borde du se när jag behöver dig.
men det verkar inte som att du gör det.

Kommentarer
Postat av: nina

jag sa att du inte kunde ta kritik, inte att du kritiserat något/någon. och jag har sagt att jag ska hjälpa dig igenom det här men då måste du ju berätta hur det känns, säga åt mig att vara nära. du har aldrig tyckt om när jag har frågat dig hur du mår varje sekund, det har jag lärt mig. därför väntar jag istället.
och jossan, du har inte frågat en enda gång hur jag mår sen jag kom hem. inte för att få ett riktigt svar. och jag förstår inte, jag berättade hur jag kände för att man ska kunna ha det bra. vad är så fel med det. och det med dina vänner, dom gånger du har ringt och frågat om jag vill med har det varit sent eller så har jag inte kunnat. faktiskt..

2008-03-07 @ 16:57:04
Postat av: Ida

Svar: Ja den gör ju det :(

2008-03-07 @ 17:27:20
URL: http://aidilutt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0