like you care

Mer manlig eller mer kvinnlig?


Kontakten med min kvinnliga sida:

[ ] köpt en hårfön
[x] sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut
[x] följt med som smakråd vid en shoppingrunda
[x] pratat känslor...nykter
[x] skrattat under en romantisk komedi
[x] berömt en person av manligt kön för sitt utseende
[x] ringt upp en person utan konkret syfte
[x] funderat på namn åt mina barn
[  ] insett storheten hos barbra streisand
[  ] lyssnat på en skiva främst för att personerna i bandet är snygga
[  ] druckit cosmopolitan
[x] sett ett avsnitt av "sex and the city"
[x] sett två avsnitt av "sex and the city"
[x] känt mig sugen på en kopp te
[x] känt glädje över att få blommor i present
[ ] gjort någonting romantiskt på eget initiativ
[x] blivit arg utan anledning
[x] gråtit efter 9 fyllda år
[x] brytt mig om hm:s val av modell
[  ] insett storheten i linda skugges krönikor
[x] kramat en kille
[x] dansat

Kvinnliga: 16/22



Kontakten med min manliga sida:
[  ] ljugit om hur mycket jag har druckit
[  ] ätit en blodig stek
[  ] läst en biltidning
[x] framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap
[x] styrketränat
[  ] fortsatt prata med en tjej även efter det att hon visat sig vara tråkig, enbart på grund av att hon var snygg
[x] sagt att något, som var på gränsen att få mig att gråta som ett spädbarn, inte alls gjorde ont
[ ] tillbringat en hel dag, enbart betraktandes sport på tv
[ ] lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det
[  ] läst en bok av jan guillou
[  ] läst ett nummer av slitz
[ ] dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känna sig uppskattad
[ ] känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza
[ ] gått på en ulf lundell-konsert
[x] använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person
[x] diskuterat bröst
[ ] gjort lumpen
[x] känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning
[ ] känt mig häftig över att åka jättefort i en bil
[  ] enbart stirrat snettuppåt vid besök på en pissoar
[x] lagat någonting på egen hand
[  ] skrikit "kom igen nu gubbar" på fotbollsplan
[  ] tävlat i att dricka öl
[  ] påpekat hur otroligt bögiga westlife eller annat valfritt pojkband ser ut

Manliga: 7/24


uttråkad, japp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0