ih

undra om min pappa hade tänkt att vakna till liv snart..
det verkar inte som det va. nepp. JAG VILL MÅLAAAAAAAA.
fixa klart mitt rum nu tack, ja. puss.

igår hände inte så mycket ^^. blev promenad med alex & hunden.
bara för jag inte orkade vara hemma och lyssna på allt tjafs!
sen fick micke liksom viska med mig i några timmar, mys :)
somnade sent.. lite för sent känner jag nu! men sååå kan det vara.
OCH IDAG ska jag se film med jakob och nina. elr a, nåt ska vi göra iaf!
det ska bli skoj. tralalalaa.
puss

Kommentarer
Postat av: emmy

underbart att måla om! Jag vill fixa mitt rum men det känns onödigt för jag vill bara flytta hemifrån... men det blir nog om några år tills jag är klar på högskolan tyvärr :(

2008-03-16 @ 12:42:08
URL: http://www.metrobloggen.se/stockholmsliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0