go to hell day, today

Jag kände redan igår att den här dagen skulle jobbig. men duktig som jag är
tvingade jag iväg mig själv till skolan imorse men åkte hem efter första lektionen.
riktigt jävla skönt var det att komma hem kan jag informera er om.
och sen dess har jag gjort just ingenting.. promenarat, sovit & suttit här typ.
om en och en halvtime ska jag vara inne i örebro på arbets intervju,
vilket jag verkligen inte har lust med idag. men jobb måste jag ju ha så..
Har en känsla av att det kommer gå åt helvete med alltihop. 'wish me luck, uh

Kanske drar iväg och besöker jonas när jag ändå är i örebro och allt,
skulle vara mys att träffa daniella också.. men vet inte om det är en så bra ide.
det är liksom ingenting som passar in i mitt liv just nu. however.

Och idag är jag faktist arg på björn. eller ne, jag är riktigt förbannad faktiskt.
så om han nu läser det här hoppas jag på att det kan gå in i hans hjärna också.
Jag tänker inte färga håret bara för att det är naturligare och lättare att använda.
Och jag tänker inte börja tvinga i mig massa som jag inte har lust att äta bara
för att gå upp i vikt när du tidigare sagt att jag borde gå ner ett par kilo.
Visst, jag har alltid drömt om att bli modell men tänker inte bli en jävla toffel för det.
Det här är jag, såhär ser jag ut. Acceptera det eller stick. såattsåärdet.




jag raderade dig idag. delete. och du var borta.
men det hjälpte inte, du är inprintad i min hjärna.
egentligen vill jag inte radera dig. vill inte glömma.

jag lovade att jag alltid skulle finnas där för dig
och jag brukar sällan bryta mina löften. 

jag vill ha dig i mitt liv, jag behöver dig för att orka.
men jag tvivlar på att du känner likadant..

jag vill att våran vänskap ska funka. hålla föralltid.
men jag vet inte hur eller var vi ska börja.

du måste vara den starka av oss, hjälpa mig
att börja om. Ge mig någonting att bygga på.

Jag vet att jag vill, du säger att du vill.
Jag tror vi kan fixa det om vi försöker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0