DUCKFACE

would you miss me if a died tonight?


hjärtklappning idag.. jag hatar det, lika mycket varje gång.
och poff, så försvann mitt glada humör också. så nu är jag depp..
några ideer på vad man ska göra åt det?
och om ni ville veta stinker det målarfärg i hela huset vilket inte direkt gör
min huvudvärk bättre. men det blir framsteg med rummet iallafall.


DUCKFACE
image35

haha, en rolig grej är iallafall att måns, min egna lilla mannekäng loverboy 
kollade på en massa bilder på mig och frågade: wzup med det där uttrycket?
haha, ne jag fattade inte heller först men när jag kollade igenom lite bilder
upptäckte jag också att jag göra samma ansikts uttryck på de flesta bilderna..
typ duckface. ne, men jag typ putar med läpparna och ler konstigt.
jag antar väl att alla har sin egna lilla stil och duckfacet är tydligen min dårå.
min loverboy var även generös och gav mig lite tips om massa stuff
så nu är mina förhoppningar ännu störe. 'i waaaant it. <3

idag fick jag en svår fråga och jag har funderat på den hela dagen.. iallfall några timmar.
min bumbi har inte förstått meningen med att blogga och sure, i don't blame her
men att svara på frågan varför jag tycker det är så jävla roligt som hon så fint uttryckte det
är inte så enkelt som jag först trodde det skulle vara. jag bloggar, jag är en riktigt bloggare.
det låter tragisk, deprimerande eller iallafall inte vidare underhållande men jag vet inte,
man blir smått beroende ju längre man hållt på. ibland kan man undra vad jag får ut av det?
jaru, det vet jag knappt heller men ändå så är det en stor lättnad att kunna få ur sig massa
känslor samtidigt som det inte blir lika allvarligt som in real life. Jag är en djup person
men många funderingar och en jävla massa känslor.. det underlättar att få skriva av sig.
Samtidigt som man kan drömma sig bort en aning och för en stund få glömma allt negativa.
så, jag bloggar helt enkelt för att det gör mitt liv mycket enklare på något sätt.

ops.. det blev visst ett rätt långt inlägg den här gången så jag förstår om ni inte orkar läsa :D
nu ska jag nog slita mig från datorn en stund även om det inte finns så mycket annat att göra.

Have a nice day.
hasta luego, amigo!

Kommentarer
Postat av: Dennis

Vad snällt du är, det uppskattas verkligen. :)

Ha en riktigt god natt och sov så gott!

http://www.dennism.se

2008-03-19 @ 22:45:02
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0