dont forget

image43 image44 image45
Det blev sent igår och det ångrar jag idag.. min huvudvärk tar fan död på mig.
och det känns som att jag inte sovit någonting på sisådär en vecka eller nåt.
men jaja, jag hade roligt igår så det kanske var värt det ändå.
dock vaknade jag upp och ångrade en hel del som hänt.. alltid lika underbart.

nu får jag nog snart äntligen mat!!! jag har knappt ätit någe sen lunch igår
så jag är rätt så hungrig, ja. och påskmat är gott så jag ska äta mig tjock sen :)
ihih. sen får jag träffa mikael, jessica och massa annat trevligt folk, myspådet.

ne, nu ska jag springa ner och skynda på matlagningen!
hoppas ni haft en lycka påskafton, än så länge iallafall ^^



-
jag önskar att allting vore så mycket enklare, jag önskar jag kunde vara säker.
men allting är komplicerat, det är inte längre någonting som stämmer..
och det skrämmer mig.

det är svårt att stå ut med den ständiga oron för hur allting kommer att bli.
jag tycker inte om att känna mig så svag och jag hatar att vara rädd.

jag undrar om jag någonsin kommer bli sådär lycklig igen. jag tvivlar på det.
jag undrar om jag någonsin kommer kunna släppa taget helt och hållet.
om jag någonsin kommer bli så stark att jag kommer kunna gå vidare..

jag önskar att mitt liv inte vore så komplicerat,
jag önskar att det vore enklare att kunna välja rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0