dom är inte fina när dom står.

Jessica: ser ni han som kommer? :O.. fan vad det går.
och micke och jag bryter ut i gapskratt..

undra egentligen hur många kommentarer jag fått till något perverst de senaste dagarna?
och undra hur många gånger jag faktiskt börjat gapskratta åt absolut ingenting?
men det blir väl så när man umgås mycket med brabra människor antar jag :)
och sånt hare blivit mycket av det här lovet, vilket känns helt underbart. pusspålov!


image49
sista gången jag träffade mikael på ett bra tag nurå. han åker nämligen hem imorgon.
så vi tjejer beslagtog honom hela dagen! först var vi inne in the big city örebro ett tag
och sen på kvällen kom de hit och vi fixade massa gott och hade filmkväll. mycket bra!
mycket mys, mycket skratt och mycket onyttigt.. kan det bli bättre?
ja, om nina hade varit med isåfall men den stackarn har ju skola imorgon.. =/ <3

tragiskt nog har jag inte pluggat ett skit, så det ska jag nog börja med imorgon. bläh.
och sen ska jag se till att gå upp det jag gått upp de senaste dagarna........


Jag kan inte beskriva hur mycket jag hatar alla dessa känslor och tankar
som förföljer mig och orsakar ett stort jävla kaos inuti. det gör mig osäker.
Jag hatar att vara osäker för då hamnar jag i underläge och blir sårbar.
Ibland önskar jag verkligen att jag vore helt känslokall. stark & säker..
jag önskar jag slapp vara rädd för att ännu en gång pressas ner till botten.

Kommentarer
Postat av: belladonna

God morgon! Sovit gott?
haha ja jag läste det, sådant är verkligen härligt, att kunna skratta åt ingenting med någon man tycker om.
Vad ska du göra denna fina dagen då?
haha jag med, jag bara jag måste visa dom för alla,
NU! haha

min gårdag var väl helt okay, inte så mycket att göra men idag blir det stressigt kan jag lova, plugg, skriva redovisning och plugga till ett prov.

2008-03-27 @ 06:58:59
URL: http://belladonnas.blogg.se
Postat av: Jessi

svar: Tack tack tack :)

Hoppas dina obehagliga känslor försvinner!

2008-03-27 @ 08:30:53
URL: http://jessi91.blogg.se
Postat av: Malin

Tack! :) Svårt att tro efter massa år. Jag hoppas att du får en bra kväll!

2008-03-27 @ 12:33:46
URL: http://misspuma.blogg.se
Postat av: Jessi

Tack så¨mycket :)

2008-03-27 @ 13:09:52
URL: http://jessi91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0