/c

JOSSSI
I hopp om att du inte tar illa upp har jag brytit mig in i din blogg och tänkte skriva lite.
Jag känner dig ganska så bra nu anser jag och jag har märkt att du är en stark och helt underbar tjej men jag vet oxå att du har det jävligt jobbigt. Jag vet att du hatar medlidande men jag tycker synd om dig...du har tvingats genomgå så många negativa och jobbiga händelser och jag är imponerad av att du faktiskt överlevt allt det, jag vet inte om jag själv skulle orkat ens hälften av det. Och om du skulle ge upp nu skulle allt bara ha varit i onödan. Även om du känner just nu att allt är meningslöst och att alla de du älskar försvinner så får du inte ge upp. Ditt hjärta krossades men det kommer läka, det kan jag garantera...och det är bara han som förlorar på det i längden för även om jag märkte hur lycklig och trygg du var så fanns det även stunder då du var förkrossad. Du säger att han var den rätta och att du inte vill ha någon annan, så kommer du kanske känna ett tag men är det meningen att ni ska vara tillsammans kommer han inse det och komma tillbaka annars var ni kankse bara rätt för varandra för stunden, han hjälpte dig genom jobbiga stunder och med honom kunde du på något sätt hitta dig själv. Det kanske är bäst såhär. Och även om du känner dig ensam så har du vänner som älskar dig, bryr sig och ställer upp det är bara upp till dig om du kan tillåta dig själv att ta emot den hjälpen...sen är det synd att en som faktiskt ska finnas där för dig för att det är hennes skyldighet, hennes ansvar även om hon vill det eller inte bara sticker. Du vet nog hur illa jag tycker om henne pga. det men jag hoppas för din skull att hon kommer tillbaka och bättrar sig för du behöver nog henne fastän du inte vill erkänna det. Jag kommer alltid finnas kvar här för dig även om du känner att jag svikit dig. Jag skulle kunnat vara en bättre vän vid många tillfällen, speciellt just nu och jag är uppriktigt ledsen om du känner att jag inte finns där för det gör jag, det är inte dig jag flyttar ifrån och jag kommer inte försvinna bara hamna lite längre bort. Jag älskar dig tjejen!

Det kommer ordna upp sig med det mesta. Det kanske tar tid och gör ont men någon gång kommer allt bli bra. Jag står på din sida. (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0